Laguntzaileak

Pascual_1999Pascual Garrote Arias Pascual_2018

Desagerturiko  Akademia Kepler Ck Ikastegiaren  sortzaile eta irakaslea. Madrilgo "Complutense" Unibertsitatean Matematiketan Lizenziatua ("Matematika Fundamental" delako espezialitatean) eta Euskal Herriko Unibertsitatean Magisteritzan Diplomatua (Zientzietako espezialitatean). Duela hogei urtez zenbait ikastegitan eginiko lanari esker bere ikasleei beren ikasketetan laguntza emateko asmoz Kepler Ck web gunean egunero egiten nuen lan, hezkuntza hoberena "hezkuntza ofizialaren" menpe ez egotera laguntzen diguna dela kontuan harturik. Bigarren Hezkuntzako matematika, fisika eta kimika ikasgaiak prestatzen laguntzen nuen baita Unibertsitateko topologia orokorra, espazio metrikoen topologia, algebra eta kalkukua ere. Gaur egun Yahweh Jaingoikoaren zerbitzaria naiz eta Kepler Ck web gunea mantentzen dut asirik dudanean.




Paco Manso Morales

                       
Desagerturiko  Akademia Kepler Ck Ikastegiaren irakasle ohia. Euskal Herriko Unibertsitatean Lizentziatua (Ingeles Filologian); urte ugari eman ditut ingelesa irakasten maila guztietan; mintzamena hobetzeko izandako esperientzia: Britania Handian sei hilabetetan zehar burututako praktikak. Akademia Kepler Ck Ikastegian ingelesa emateaz gain, euskera eta lengoaia ere irakasten nituen. Gaur egun ikaskuntza publikoan egiten dut lan.




Castellano